Australian pop diva Kylie Minogue is getting ready to release her eleventh studio album on July 6th!! Her current single "All the Lovers" is #25 on the U.S. Billboard Hot Dance Club Play and will be digitally released June 13th (UK)!! Here we have an exclusive "Aphrodite" Megamix of some of the songs on the album. It includes snippets of: Get Outta My Way, Cupid Boy, Can’t Beat the Feeling, Too Much, Put Your Hands Up (If You Feel Love) and title track Aphrodite.
Oh we do love all the exciting new developments in Kylie land right now. Today’s Kylie post involves a slightly pointless 3D image of our Kyles (above), which is taken from today’s edition of The Sun. Obviously you’ll need some 3D glasses to get the full effect!
In other Kylie new, the Dada Life remix of ‘All The Lovers’ has surfaced, and you can hear it below.




Kylie Minogue吊床造型亮相《Elle》 透露生活細節




身穿白色洋裝的凱莉.米洛(Kylie Minogue)以吊床造型亮相6月刊的《Elle》封面,迷人玉腿和性感身材一如往日般美好。

普通人可能想不到,堅強勇敢的凱莉生活中居然對衣架有著特別的恐懼。米洛說:“我特別討厭把衣服掛在衣架上,我有衣架恐懼症,也受不了聽它們 在衣櫥中發出的聲響。”她這樣描述家中的衣櫥:“我有一間房,所有的衣服都平放著,和別人的衣櫥完全不同,我有太多的鞋子,都這麼漂亮,我不喜歡把它們收 藏起來。”

41歲的凱莉正與32歲的西班牙男模 Andres Velencoso 熱戀中,但她說婚姻還沒有提上日程,“也許我永遠都不會步入教堂,我所知道的就是失望總是大於期望。現在我的生活很幸福很浪漫。”




arrow
arrow
    全站熱搜

    葉總裁 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()