Source: natalie
by bordeauxbowtieon April 13, 2011

GReeeeNによる約2年ぶりの新曲「every」が本日4月12日より着うた配信されている。

今回配信された楽曲は3月よりアサヒビール「アサヒ 一番麦」のCMソングに起用され、さらに4月9日からのアサヒビール企業広告「ともに、明日へ」編でもオンエア中のナンバー。前向きに生きる勇気を与えてくれる、GReeeeNらしい楽曲に仕上がっている。

なおGReeeeNは、4月からNHK総合でスタートしたスポーツドキュメンタリー番組「アスリートの魂」にテーマソングとして新曲「Green boys」を提供している。

GReeeeN’s first new song in two years, “every”, was released in Chaku-Uta format on April 12th, and it’s a track that encourages listeners to live confidently and positively.

“every” has been used as the commercial song for “Asahi Ichiban Mugi” beer since March, and has also been featured in the “Tomo ni, ashita e” version of the Asahi Beer Corporation commercial since April 9th.

GReeeeN is also providing another new track, “Green boys”, as the theme song to NHK sports documentary, “Athlete no Tamashii”.




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