wrap up=完成

南韓國女子團體中文說得倒挺溜,要全場一起Nobody!Wonder Girls:「先伸出你們的手指,然後這樣Nobody Nobody,然後指你最喜歡的人,you。」

不過可惜原訂要獻出大陸首唱的英國歌手蘇珊大嬸卻缺席,也讓江蘇衛視的跨年晚會,留下一絲絲遺憾。







원더걸스, 中에서 '노바디'춤 선생님 변신~'굿바이 2010년!'

by VITALWARNING on January 2, 2011


The Wonder Girls wrapped up 2010 with a great performance in China for the ‘Jiangsu Satellite TV’ year-end music concert.

During the event, the girls kicked off their performance with the chinese version of ’2 Different Tears’. Shortly after greeting the audience in Mandarin, the group continued on with their song, ‘Tell Me’.

Answering a request from the MCs, the members transformed into teachers and taught the ‘Nobody‘ dance moves to the crowd.

Additionally, when they were asked about their hopes for 2011, the members expressed, “In 2011, we would like to meet our Chinese fans more often.”

前Wonder Girls宣美復出?JYP表示尊重本人意見
2010/11/18

對於一直流傳的前Wonder Girls成員宣美即將復出一說,宣美所屬經紀公司JYP娛樂公司發表了立場。

18日參加南韓高考的宣美,與JYP娛樂公司工作人員一起出現的樣子被網友看到之後,紛紛猜測這是不是意味著宣美即將復出。因為這是宣美退出 Wonder Girls之後首次與JYP工作人員一起出現在鏡頭前。對此JYP娛樂公司方面與Tv Daily記者通電話中表示:「回歸與否將由宣美自己決定,就好像我們尊重宣美的意見同意她退出Wonder Girls一樣,是否回歸也將完全依照她的意見。」不過該工作人員也承認,宣美目前正在進行舞蹈和唱歌的訓練,但是表示:「宣美是否復出還要等待宣美自己 決定,不管做出什麼選擇公司都將支持她。」

宣美在今年1月退出組合Wonder Girls,當時令粉絲十分驚訝。但是兩三個月前,宣美開始出入JYP娛樂公司的消息讓粉絲紛紛猜測是否宣美即將復出,粉絲也在宣美退出後一直沒有間斷過 對她的支持和應援。另一方面宣美10月透過了2011年入學考試被東國大學正式錄取,為了更加驗證自己的能力,宣美還選擇了參加今天進行的南韓高考。
arrow
arrow
    全站熱搜

    葉總裁 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()