아저씨 The Man From Nowhere (Movie, 2010)
Directed by : Lee Jeong-beom (이정범)
Screenplay by : Lee Jeong-beom (이정범)
Cast 元斌 Won Bin (원빈), 金賽綸 Kim Sae-ron (김새론)


매드 소울 차일드 - Dear 가사


아무 말도 없이 흔적조차 없이 넌 또 가네
아무런 관심 없이 넌 웃어주기만 하네

저기 나 홀로, 난 또 아주 멀리
나 돌이킬 수도 없을 만큼

L, you can't tell me why
oh no, please don't tell me lie

나 잊을 수가 없었던
따뜻한 그 눈빛 속의 너

잔인한 눈빛도 따뜻한 두 손 위에 잠드네
내 모든 나쁜 말도 너의 작은 입술로 날 지우려고 해

저기 나 홀로, 난 또 아주 멀리
나 돌이킬 수도 없을 만큼

L, you can't tell me why
oh no, please don't tell me lie

나 잊을 수가 없었던
따뜻한 그 눈빛 속의 너

L, you can't tell me why
oh no, please don't tell me lie

나 지울 수가 없었던
마지막 내 기억 속에 너
=====
無聲無息
不留痕跡
你 又走了
毫不關心
你只是笑了

我一個人在那邊
我再次遙遠地
我連挽回 都辦不到

Oh you can't tell me why
Oh no please don't tell me why

我無法忘記
那個溫暖的眼神裡的你

即使是殘忍的眼神
在溫暖的雙手上入睡

我所有不好的話
用你的小嘴說出來
我要抹掉

我一個人在那邊
我再次遙遠地
我連挽回 都辦不到

Oh you can't tell me why
Oh no please don't tell me why

我無法忘記
那個溫暖的眼神裡的你

Oh you can't tell me why
Oh no please don't tell me why

我無法抹掉
最後我記憶裡的你



《大叔》片尾曲MV曝光 為電影再添人氣
2010/8/10
上映僅一周觀看人數就破百萬的電影《大叔》片尾曲《Dear》的MV公開。

為《大叔》量身定做的《Dear》在電影預告片中曝光後受到眾人喜愛,作為片尾曲使用後更是獲得了為電影畫龍點睛的好評。為了回應大眾的關心,《Dear》於4日公開了數碼音源後近日又緊接著發佈MV。

本次公開的MV中以拯救笑美孤軍奮戰的泰植打鬥場面和電影的整個劇情作為重點,特別是泰植將笑美送他的mp3戴在耳朵上後整個MV開始的畫面吸引了眾人目光,如同唯美的電視劇一樣。


女主唱: Jinsil (DJ: Chan Woo VJ: Kwon)



2010/12/14
1. The Man from nowhere
2. In Tae-sik's memory
3. Trash can
4. Mother in danger
5. Chasing her
6. Chain of mystery
7. Fights in golf club
8. Finding clue
9. Dark knight
10. Somi in danger
11. Surviving today
12. Agent. Tea-sik
13. Dirty cash - Rap.Mystery
14. His path of life
15. There's no one but you
16. Shave himself
17. Delivering drug
18. Jump off
19. Spit - Rap.Mystery
20. The last bullet
21. Ajussi
22. Dear - song.Mad Soul child
arrow
arrow
    全站熱搜

    葉總裁 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()