August 29th, 2008


Katy Perry “I Kissed A Girl” “Hot N Cold” performances on The Today Show-August 29.





Katy sings her chart-topping single “I Kissed A Girl” on The Today Show.




“Hot N Cold”



click to comment



You change your mind
Like a girl changes clothes
Yeah you, PMS
Like a bitch
I would know

And you over think
Always speak
Critically

I should know
That you're no good for me

{CHORUS}
Cause you're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in then you're out
You're up then you're down
You're wrong when it's right
It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up
(you) You don't really want to stay, no
(but you) But you don't really want to go-o
You're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in then you're out
You're up then you're down

We used to be
Just like twins
So in sync
The same energy
Now's a dead battery
Used to laugh bout nothing
Now your plain boring

I should know that
you're not gonna change

{CHORUS}

Someone call the doctor
Got a case of a love bi-polar
Stuck on a roller coaster
Can't get off this ride

You change your mind
Like a girl changes clothes

{CHORUS}



01. One Of The Boys 花漾少男少女
「從男孩眼中相貌平平的國中小女生,變成了男孩眼中水噹噹的高校校花,這是一首關於成熟、長大的歌曲。」

02. I Kissed A Girl 親了一個拉拉
「有一天,我在雜誌上看到史卡莉嬌韓森,我心想她要是想跟我親熱,我想我會答應,這首歌寫的就是這好奇心。」
榮膺電影【我的酷兒婚禮】活動主題曲!
http://zeusfilm.pixnet.net

03. Waking Up In Vegas 在賭城醒來
「讓我們拋硬幣吧!如果是正面朝上,我們就開車去賭城派對狂歡,這歌描述的是人生中臨時起意的心情。」

04. Thinking Of You 想著你
「每個人都有過初戀,而那段初戀不見得有美好的結局,然後你又愛上別人,但是,感覺卻很糟。這是一首描述情感關係中的過渡時期的歌曲。」

05. Mannequin 人體模型
「這首歌是寫給一個小男生,這個小男生面無表情,我試著要去改變他,我不喜歡我像是在跟一個人形模特兒拍拖一樣。」

06. Ur So Gay 你好Gay
「許多的女生心裡會對自己所交往的男生有著這樣的疑問:『他是愛女生,或是愛男生?』全世界的人都想搞清楚自己是什麼樣的人,又不是甚麼樣子的人。」

07. Hot N Cold 忽冷忽熱
「情感關係中有低潮與高潮,女生、男生都會有熱情與無情的時候,情感關係就是這麼奇怪的玩意兒。」

08. If You Can Afford Me 如果你負擔得起
「這是歌來自於,你想要對那些想要請你喝杯酒、但你卻只想對他說聲:『謝謝再連絡』的傢伙。」

09. Lost 迷惘
「這首歌講的是我青少年人生,我自己一個人作決定,自己承擔後果或是享受成功果實的心情。」

10. Self Inflicted 自找的傷口
「這歌說的是一個女生,從情感關係的低潮中、找到情緒的出口。」

11. I'm Still Breathing 我還在呼吸
「這是一首關於來到情感關係的終點,或是結束一段感情的歌曲。」

12. Fingerprints 指紋
「我在專輯裡頭留下我的許多性格特質,我要打破我的性格定位,我不想當個一成不變的人。」
arrow
arrow
    全站熱搜

    葉總裁 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()