the tenth album
엄정화 - 미니앨범 : D.I.S.C.O
發行時間:2008/7/1
M.net Media / YG Entertainment
CMBC-8143

click to comment

專輯介紹:

“只要一站在舞台上唱歌,就覺得我自己很性感。而從舞台中走下來就覺得自己又回到了平時的我。”

性感歌手嚴正花歷時2年8個月後終於發行了她的首張Mini專輯。從出道開始一直就打性感招牌的嚴正花說:“每當聽到有人評價我是韓國的麥當娜時我都覺得我應該更加努力。隨著年齡的增長我通過舞臺表現著所經歷過的、愛情、痛苦等。我的性感與比我年小的歌手的性感是完全不同的。”
  
最近在綜合娛樂頻道tvN成立舞台上嚴正花穿著前所未有的性感服飾演唱了新專輯主打歌《DJ》,那場演出後網路一片譁然。對此,嚴正花說:“總之我對人們這麼關注我心情很不錯。以後我還會帶給大家我的這個服飾概念。”
  
在釜山國際電影節期間嚴正花憑藉電影《歐若拉公主》獲得過影評獎女主演獎。她說:“拍完電影《Mr.Robin追求記》後我簡短了頭髮開始錄製新專輯,真的感覺又回到了歌手的身份。很長時間以後再次站在舞臺上我很激動。”


專輯曲目:

01.Kiss Me (Ft.YMGA)
02.DJ (Ft.CL)
03.D.I.S.C.O (Ft.Bigbang.Top)


04.Party (Ft.Bigbang.G-Dragon)
05.搖擺(Ft .Perry)
06.Celebration


Uhm Jung Hwa - DJ ft. CL + D.I.S.C.O ft. T.O.P Posted by Charisma.


Here is Uhm Jung Hwa performing her song "DJ" and "D.I.S.C.O" with help from CL and T.O.P(Big Bang). I thought that she performed well for both but I didn't like hair for the "DJ" performance (pic above). The "D.I.S.C.O" performance was cool because I liked how they setup the stage but some of it was live and pre-recorded and they kept switching back and forth which was making it confusing. Anyways, hope you all enjoy. [credit:freakiegurlxxxx]

Title: Uhm Jung Hwa - DJ ft. CL + D.I.S.C.O ft. T.O.P
Place: Music Core (July 5th 08)
arrow
arrow
    全站熱搜

    葉總裁 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()