2008-06-24

CrimsonRain.Com   Stephy新片申請西九掛Bra被拒  陳慶嘉鬧政府歧視內衣 鄧麗欣(Stephy)昨日在西九龍拍攝電影《內衣少女》外景,她置身掛滿過百件胸圍、內褲及內衣的場景中,寓意每一件胸圍代表一個女人的故事。導演陳慶嘉昨日透露原想申請在西九龍海濱長廊區取景,但遭康文署引用遊樂場條例拒絕,指不可在長廊區晾曬衣服及令政府尷尬,他勞氣大罵有關部門歧視內衣。

首次置身一片bra海中,鄧麗欣形容場面壯觀震撼,她說:「好靚,有好多都係色彩繽紛,以前未見過,可能接觸多,所以唔會有尷尬感覺,而且胸圍都係生活必需品,用係好正常,我家對bra興趣多,想買唔同款式收藏。」

「佢話令政府尷尬」

昨日一場bra海場景,電影公司原先想申請在西九龍海濱長廊區取景,但遭康文署拒絕,導演陳慶嘉不滿地說:「借地方拍戲影視處好幫手,但申請西九拍呢場掛胸圍做佈景戲就遇到麻煩,因為係向康文署申請,佢引用遊樂場條例,話唔可以晾曬衣服,又話唔可以做非法用途、令政府尷尬之類原因。拍戲都係一種藝術,咁係咪代表歧視內衣,但點解內衣廣告又可以隨街見到。冇辦法之下,我就租用只有一個鐵絲網之隔地方去拍。」

此外,Stephy謂覺得到店舖買內衣褲太尷尬,故習慣在網上訂購,她說:「我身材、size係點大家一睇就知,唔會避忌,但香港舖頭太開揚,揀bra會俾人望到實,最驚係有男人企度等太太或者女朋友揀bra,呢種場面我遇過,真係好尷尬。」

「越性感越唔舒服」
Stephy又自揭穿內衣喜好,不諱言最愛性感款式,但敢買不敢穿,她說:「平時黑白兩色多,因為colorful、喱士款衫唔方便,雖然冇乜機會,款式越性感越得唔舒服,所以買睇唔係買,我都收埋好性感睡衣同內衣,女仔就係咁,擁有覺得自己有味道、有性格同越有女人味。」
CrimsonRain.Com   Stephy新片申請西九掛Bra被拒  陳慶嘉鬧政府歧視內衣

arrow
arrow
    全站熱搜

    葉總裁 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()