《大冬瓜》主題曲由黎諾懿和李逸朗共同演繹。《大冬瓜》(英文:The Winter Melon Tale),香港電視廣播有限公司古裝特技電視劇。此劇是繼《十兄弟》和《搜神傳》後,第三部以非時裝特技為題材之劇集,《大冬瓜》將于3月9日首播。《大冬瓜》集合了多位演技精湛、系出同門的演員,包括陳錦鴻、蘇玉華、劉玉翠等,故彼此默契極佳!《大冬瓜》故事梗概:灶君座下的范統(陳錦鴻飾),個性滑稽,乃是貪吃神仙一名。一次范統誤吃王母的蟠桃冬瓜盅,從此被罰封在大冬瓜之內。五百年后,范統為凡人鐘碧玉(蘇玉華)解封,本以為可重返天庭,卻發現仙法不靈。范統向土地打聽,方知自己先要報恩,才可以回歸天庭。于是范統決定化作凡人,混入碧玉家中,以圖報恩,卻發現凡人遇到的問題困難,往往連神仙亦束手無策。


作曲︰葉肇中
填詞︰周永恆
主唱︰李逸朗、黎諾懿

邊個話我傻 請佢食燒鵝
邊個話我傻 請佢食燒鵝

大冬瓜 誇啦啦啦
啦住冬瓜仔 發現好多計仔
冬瓜女 靚到人人都想娶 仲有隻變色龍佢最鍾意捉蟲
烏鴉嘴 流到成面都口水
怕醜草 執到寶 寶寶抱抱
抱著冬菇頭個頭D樓 (慳番D銀兩唔使買樓啦)

塵世裡 需要愛 人間故事總有愛
塵世裡 多競賽 民間結局需記載
塵世裡 需要愛 人間故事總有愛
塵世裡 多競賽 民間結局多障礙

其實以我大冬瓜嚟睇 做神仙真係好似冇乜計仔
又要索又要博 對唔住
係人要博妖要索 仲要食燒鵝
俾人話我傻 (你傻㗎)
真係邊個再話我傻 我就真係走去請佢食燒鵝
arrow
arrow
    全站熱搜

    葉總裁 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()