送鼠迎牛,英皇眾歌手推出《唱旺09》新春大碟,由蔡卓妍、泳兒、林峯、鍾舒漫、張致恒率領眾熱爆新人陳偉霆、王祖藍大唱最新賀年新歌。「唱旺09」改編自許冠杰三首鬼馬金曲「財神到」、「半斤兩」和「打雀英雄傳」而成的串燒歌,由王祖藍重新填詞,曲中rap由阿Sa演繹。

唱旺09 - 英皇群星 - 唱旺09
SA:我地大家一齊黎唱
群星:(祝福語)

作曲:黎彼得/劉杰/許冠傑
填詞:王祖藍
編曲:古馳
監製:古馳


群星:牛年到 牛年到 香港開心到
鬧市好 人人好 都搵到嘢 做
又唱歌 唔老土 加幾個舞蹈
講多聲恭喜你 咪怕嘮嘈

願福蔭香港幾百萬人
全力刺激經濟每日行運
在香港消費有賺平分
經濟好多得你 幾甘為人

願福陰香港所有情人
全部每天一吻 心幾甘霖~
仲相約海角望著黃昏
相處好多得你 體貼情人


王祖藍:記住新春想搵戲睇
陳偉霆:港產好戲直頭係o岩你睇
鍾舒漫 :通街港產戲咪數搵個位搵戲睇
林峯:票房爆燈返晒黎

泳兒:記住新春早搵個咪
王祖藍:高歌歡唱玩吓東玩吓西
陳偉霆:卡啦OK裡面開聲發威幾咁抵
鍾舒漫:唱成晚都好美麗

群星:我想嗌咪
陳偉霆:樓市唱好股市得勢
群星:你想挾雞
林峰:全市到好嘅雞
群星:佢想個仔
陳偉霆:年尾快D娶個妻
群星:香港有心願
林峰:一定搞得好個經濟
群星:家家有心願
泳兒/鍾舒漫:福到每家有福更有計
群星:得米 我想拍拖
王祖藍:望會碰到好女仔
群星:有左個女
鍾舒漫:同我老公追個仔
群星:你想去威
泳兒:就要更fit纖吓體
群星:香港有心願
林峰:一定搞得好個經濟
群星:家家有心願
林峰/王祖藍:福到每家有福更有計
群星:得米

(群星rap: 龍馬精神 駛乜頭痕
09年公司唔會炒人
出入平安 化個靚妝
年年有餘 要買金魚缸
身壯力健 乜嘢 都掂
操fit個body會放電
學業進步 總有出路
全港上下都go go go)

群星:任我揀 揀到啱
讓我踢走衰氣旺氣回彈
林峰:任我玩 玩返餐
齊齊唱好股市盡情地消閒
群星:雷曼 會自然被打殘 被打殘

群星:牛年到 牛年到 香港開心到
鬧市好 人人好 都搵到野做
又唱歌 唔老土 加幾個舞蹈
講多聲恭喜你 咪怕老嘈
新春再度來臨 香港福到



乜(nnv、mie)= 什么; 例如:你有乜?=你有什么?
冇(dmb、mao)= 没有;例如:有冇钱?=有没有钱?
甴曱(jhk、gad zad)= 蟑螂
叻(kln、le/ li)= 很棒;例如:佢啲成绩好叻啵=他的成绩很厉害呵
冚(pmj、hem)= 全部?;例如:冚家铲=全家死光光
氹(nii、dang)= 哄;例如:氹你开心=哄你开心
佢(wan、qu)= 他或她;例如:距系边个?=他是谁?
呃(kdbn、e)= 骗;例如:呃神骗鬼
抦(rgmw、bing)= 殴打;例如:我哋去抦果条友=我们去揍那个傢伙
拎(rwyc、lin)= 提、 拿
拗(rxln、ao)= 矛盾; 例如: 拗交=吵架
咁(kafg、gan)= 如此、这样;例如:咁啊?=这样啊?
咗(kdag、zo/ zuo)= 了;例如:食咗饭未?=吃了饭没有?
呢(knx、ne)= 这;例如:呢啲事=这些事
哩(kjf、li)解释同上
乸(bxgu、na)= 雌性;例如:鸡乸=母鸡
哋(kfbn、dei/ mi) = 们;例如:我哋=我们
咦(kgxw、yi)= 感叹词,啊(表奇怪); 例:咦?
噫 (kujn、yi)解释同上
咯(ktkg、lo)= 语气助词
咩(kudh、mie) = 什么;例如:有咩事?=有什么事?
咪(koy、mi)= 不要; 例如:咪走~=不要走~
係(wtxi、xi)= 是; 例如:係乜嚟架?=是什么东西来的?
叼(nkmh、diao)= 操
唓(klh、che)= 语气助词,表示鄙夷 =切
哽(kgjq、geng)=当然;例如:哽係=当然是
唔(kgkg、en)= 不;例如:唔係=不是
俾(wrtf、bi) = 给; 例如:你俾我啦~=你给我吧~
冧(pssu、lin)= 哄、陶醉;例如:佢冧我/要冧嚇佢=她喜欢我/要哄一下她
屙(nbsk、e)= 排泄;例如:屙尿=拉尿
掂(ryhk、dian)= 完结或状态佳之意;例如:搞掂=办妥
掟(rpgh、ding) = 扔
啫(kftj、ze)= 语气助词;例如:唔係啫=不是的
啱(kmdg、yan)= 对、合适、恰巧;例如:啱心水=合心意
啰(klqy、luo)= 语气助词/啰嗦
唸(kwyn、nian)= 想;例如:我唸咁做唔好嘎?=我想这样做不好吧?
啖(kooy、dan)= 口;例如:咬一啖=咬一口
啵(kihc、bo) = 语气助词
靓(gemq、liang)= 漂亮或表示幼稚; 例如: 靓仔=帅哥/小子
揾(rjlg、wen)= 找、挣;例如:揾食=谋生
睇(huxt、ti/ di)= 看;例如:睇电视=看电视
啲(krqy、di)= 的、少许;例如:俾啲钱佢=给一点钱他
嗟(kuda、jue)= 语气助词,感叹声; 例如:嗟~好巴闭咩?=切~很了不起么?
嘅(kvcq、ge)= 的;例如:你嘅道服呢?=你的道服呢?
喔(kngf、wo)= 语气助词
嗮(kjsg、sai)= 语气助词 浪费
嗰(kwld、go)= 那;例如:嗰啲=那些
嘞(kafl、le)= 语气助词
嘢(kjfb、ye)= 东西;例如:有嘢睇=有东西看
嘈(kgmj、cao)= 吵;例如:嘈乜鬼=吵什么东西
嘎(kdha、ga)= 语气助词;例如:唔系咁嘎~= 不是这样的~
嗻(kyao、zhe)= 语气助词;例如:我先至23嗻=我才23呀~
撇(iumt、pie)= 闪,走人
撩(rdui、liao)= 挑逗;例如:撩是斗非=惹是生非
瞓(hykh、fen)= 睡;例如:眼瞓=困顿
嬲(llvl、niao)= 生气/一向;例如:我好嬲/不嬲都喺咁嘅=我很生气/向来都是这样的
嚟(ktqi、li)= 来;例如:入嚟=进来
攞(rlxy、luo)= 拿;例如:攞嘢=拿东西
点(dien)= 怎么; 例如:点解?=怎么讲?为什么?


锦 锦都得 哋 我哋 啖 咬啖先
啱 咁啱嘅 啫 啫唔係 靓 靓仔
悭 悭钱 啱 啱心水 揾 揾食
嘢 有嘢睇 啰 啰嗦 咿 咿家去邊啊?
冇 有冇钱 咩 有咩事 啲 俾啲钱佢
攞 攞嘢 咪 咪走鸡 嘅 你嘅野
点 点解   係 係乜嚟架 嚿 大嚿衰
叻 好叻啵 嘈 嘈乜鬼 嬲 我好嬲 不嬲都喺咁嘅
冚 冚家铲 睇 睇电视 吤 将啲橙搣开一吤吤
氹 氹番你 哽 哽係 嗮 嗮气
佢 佢系边个? 唔 唔係 惗 成日惗埋晒啲衰嘢
呃 呃神骗鬼 俾 嫁俾我啦~ 撩 撩是斗非 撩女仔
瞓 眼瞓 瞓觉 嗰 嗰啲 果d 抦 我哋去抦果条友
拎 拎野 屙 屙尿 冧 佢冧我 要冧嚇佢
拗 拗交 掂 搞掂 嘎 唔系咁嘎
咁 咁样 唸 我唸住你 嗻 我先至23嗻
咗 食咗饭未 嘁 嘁起条筋 乜 有乜好 乜野
呢 呢啲事 乸 老虎乸 嚟 入嚟
閪 好閪搞笑 贛 贛居佬 挂 吴系挂


嘚 叼 撇
唓 啵 咖
甴曱 囖 嘎
哩 掟 嘞
噶 咦 嗟
咯 噫 喔



下面嘅净係得拼音:

囖(lo) 語氣助詞
吤(ge)例如:将啲橙搣开一吤吤(一片片)
咿(yi)例如:咿家去邊啊?
惗(nie)想 例如:成日惗埋晒啲衰嘢
嘁(qi) 例如:嘁起条筋
嘚(de)
咖(ga)語氣助詞
嘎(ga)解释同上
嚿(geo)例如:大嚿衰
啱(ngam) 例如: 咁啱嘅
悭(qian) 省 例如: 悭钱

广东话是保存最完整的汉语

放眼当今中国各地方言,真正继承了中国传统语音的就只有广东话和吴语两大代表方言。广东话的唯一缺点就是浊音消失,吴语的缺点就是入声的退化。至于现在推广的普通话已经是被阉割的汉语,不谈也罢。


粤语难检字拼音输入对照表


或者呢篇嘢曾经发过啦,不过我四围去揾其它佢上面冇啲字,结果我再总结咗啲出嚟,供大家参考一吓~


粤语难检字拼音输入对照表
---------------
以下文字输入以拼音输入方式:

吖 a 1 4
拗 ao 2 1 例:拗痕
喺 bei 4 6 相当于普通话的“在” 例:你喺边啊?
俾 bi 4 7 例:俾钱你
抦 bing 3 8 例:咁串,欠抦啊?!
啵 bo 4 2 助词,同“吧” 例:係啵
嘈 cao 1 6 例:好鬼嘈
唓 che 2 5 例:唓,有冇搞错
黐 chi 20 8 例:黐线
啖 dan 3 7 例:呾啖先
呾 dan 4 0 例:呾啖先
氹 dang 3 9 例:氹氹转
掂 dian 1 6 例:搞掂
嘚 de 1 7
哋 dei 1 2 相当于普通话的“们” 例: 我哋、你哋、佢哋
啲 di 4 0 相当于普通话的“些”
啶 ding 2 9
掟 ding 3 5 例:掟你出街喂狗!
蠹 du 2 7 例:一蠹尿
嘟 du 2 9
喥 duo 4 2
呃 e 2 0 例:呃鬼食豆腐
摁 en 1 2 例:摁口
唔 en 1 9 例:唔关我事
嘎 ga 1 4 例:笑到嘎嘎声
咖 ga 1 5 例:啲咖妹几正喔
呷 ga 2 3 例:呷醋
甴 gad 1 1 (zha/7/1)
咁 gan 3 4 例:咁咖你
戆 gang 2 3 例:戆居居 “戆gang居“唔系“憨han“
嗝 ge 4 3
吤 ge 4 4 例:将啲橙搣开一吤吤
個 ge 5 1
哽 geng 2 1
喼 gib 1 1 例:一啖喼落去
嗰 go 1 1
啩 gua 2 9 相当于普通话的“吧” 例:今晚唔走啩?
撖 han 3 2 例:撖头埋墙
嗟 jue 2 7
嘅 kai 2 0 相当于普通话的“的” 例:我嘅主页
疴 ke 4 2 例:疴嘘嘘
叻 le 1 7 例:认叻
嘞 le 1 9 相当于普通话的“喽” 例:唔落雨,走嘞!
啉 len 1 1 例:咁鬼浪漫嘅,啉死人啦
喱 li 8 6 例:咖喱
嚟 li 11 1 例:咩嚟嘎
靓 liang 2 4 例:有靓仔啊有靓女
撩 liao 1 3 例:撩鼻屎
拎 lin 1 9
咯 lo 1 1 (ge/2/1)
囖 lo 1 2
摞 luo 2 5
啰 luo 4 5 例:係啰!
囉 luo 4 5 繁体嘅“啰”
攞 luo 4 0 例:啊“爷“啲嘢唔攞得嘎
冇 mao 3 9 例:有冇搞错?!
咪 mi 2 7 例:咪阻住啊!
咩 mie 1 3 广州话的“咩”还表示疑问语气,有时带有惊愕或反诘得语气,接近于普通话的“吗” 例:咩事
乜 mie 1 6 例:广州乜都有
搣 mie 2 3
乸 na 2 3 例:鸡乸
嗱 na 2 8
嫐 nao 2 8 (至今仲未知係咩字)
啱 ngam 1 1 对 例:讲的啱
嬲 niao 1 6 例:唔好发嬲啦!
嗫 nie 1 0
淠 pei 4 8 例:一淠屎
嘁 qi 6 9 例:嘁起条筋
喰 qi 10 7
憇 qi 12 0 例:送支花憇佢开心
盵 qi 18 0 例: 去冲凉房盵嘢
迉 qi 25 1 例:个地太滑,因住迉低
佢 qu 4 8 例:佢唔会来咖
嗮 sai 1 8 例:咁靓,嗮料啦
嘥 sai 1 9
谂 shen 3 3 例:成日谂埋晒啲衰嘢
餸 song 6 1 例:今晚食乜餸
氽 tun 1 6 例:一氽水
喎 wai 1 6
揾 wen 3 0 例:我来係揾人嘅。
喔 wo 2 5
係 xi 7 8 例:係唔係啊?
咥 xi 8 0 例:下下都咥住晒,我仲有得讲嘅?
噏 xi 9 4 例:发噏(音:up)疯
潝 xi 17 1 例:潝住啲汗对身体唔好
慳 xian 10 9 例:唔好乱洗钱,慳返啲搭车
嘘 xu 1 5 例:嘘,唔好出声
吆 yao 3 7 例:吆,好衰嘎
嘢 ye 4 3 东西
咦 yi 8 7 例:咦?
噫 yi 8 9
喐 yug 1 1 动 例:唔好乱喐!
曱 zad 1 1
啧 ze 2 1
啫 ze 3 2 例:啫啫鸡
嗻 zhe 2 7
咗 zuo 3 1 例:完咗啦
屌 diao 例:屌閪!
閪 seo 1 1 例: 屌閪!
攰 gui 例:打完波好攰
偈 ji 例:倾偈
阄 jiu 例:戆阄!
瞓 fen 例:瞓觉
冚 kan 例:冚家铲!
吆 yao 例:吆!咪鬼嘈住嗮!
啲 di 例:嗰啲嘢係咩嚟嘎?
啱 yan 例:啱嗮!
悭 qian 例:悭钱
拣 jian 例:拣饮择吃
俾 bi 例:俾钱!
焗 ju 例:焗饭
酡 tuo 例:昏酡酡
翳 yi 例:翳焗,翳闷
掹 meng 例:掹佢出嚟,用力掹!
焖 men 例:焖熷
熷 zeng 例:焖熷
唞 dou 例:唞啖气先!
罨 yan 例:心罨(心里难受)
摱 man 例:摱车边
掴 guo 例:掴佢一巴掌!
葾 yuan 例:葾崩烂臭
捀 feng 例:唔中意咪捀佢囖!
廿 nian 例:二十,几廿个人,点揾到你吖?
卅 sa 例:三十
卌 xi 例:四十
嗨 hei
劋 chao 例:我劋你
嘚 de
唥 leng 例:屌唥你吖
啶 ding 例:係你啶係我吖?
沊 dan 例:沊低个头吖唔该~
摙 lian 例:你摙死我啦~!
扻 kan 例:扻旗
闙 qi 例:你都戆闙阄!闙头!

以上係用紫光或者全拼打出嚟嘅字,大家慢慢揾吓吖~
arrow
arrow
    全站熱搜

    葉總裁 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()