舞台劇《假如生命剩下N小時(明星版)》主題曲,由Eddie Eric&、鄧穎芝和吳嘉亮共同演繹。  新銳組合“W思創作社”07年驚動本地娛樂界狂喜之作:舞臺悲喜混醬劇《假如生命剩下N小時》,首演反響熱烈,編導思諾的一班本地音樂界初生之犢好友紛紛賣力支持,制作RAP味十足的主題曲《假如生命剩下N小時》!


舞台悲喜混醬劇(2007年5月2日晚上,在廣州南方劇院)
假如生命剩下N小時,你會怎麼會面對人生?怎麼走完所剩無幾的人生路?怎麼告別人生告別自己?還會做些什麼事情,然後面對死亡呢?短暫的時間裡,又能做些什麼?用怎樣的方式面對這N小時?

此劇由《精子的志願》、《十六歲的疑惑》、《先生貴性》、《胸兆》四個獨立的單元組成,探討了現在青年男女之間早戀、隆胸、自殺、同性愛等比較熱點和敏感的話題。
《假如生命剩下N小時》劇照-第一幕:《精子的志願》
《假如生命剩下N小時》劇照-第二幕:《十六歲的疑惑》
《假如生命剩下N小時》劇照-第三幕:《先生貴性》
《假如生命剩下N小時》劇照-第四幕:《胸兆》


《假如生命剩下N小時》演員合照-鄒正勤、東山少爺、邱光磊、吳嘉亮、(最右邊那個還不知道貴姓……)


“假如生命剩下N小時”
詞:思諾、馮政華
曲:馮政華
編曲、後期:李喆
貝斯:李喆 吉他:vicky
主唱:吳嘉亮/譚俊穎/邱光磊


dL:Eddie Eric&鄧穎芝&吳嘉亮 - 假如生命剩下N小時[舞臺劇《假如生命剩下N小時(明星版)》主題曲]
假如生命剩下N小時,你會唔會俾自己留低一絲憾事
大家唔好以為呢個話題好鬼死白癡,因為我地宜家討論緊嘅系 人生意義

撚返起 都好耐無同媽子傾過計 距中意嘅劇集都未 得閒陪距睇
老豆好想約我打番一場羽毛球,可惜返工放工忙完之後我仲要應酬
對住中意果個人始終未夠膽開口,面對面嘅時候大家好似隔佐個宇宙
已經唔止一次失去身邊嘅朋友,果種生離死別嘅感受我已經受夠!
(女唱)
如何放肆吐盡真心意,假如生命剩下N小時
為何永遠怕做這一次,假如生命剩下N小時

人生就好比一場馬拉松比賽,無人估到下一秒會有D咩意外
所以奉勸各位不但計畫好未來,仲要好好地珍惜同把握現在
揾個時間聽嚇老媽子發D咩牢騷,每朝早D起身陪老豆跑嚇步
拿拿聲約距出來講“想同你終老”,約班friend傾嚇講嚇往事慢慢細數
(男唱)
換個心態 來看這世界,或有一天會被理解
盡吐不快 來放聲嗌,“所有問題 馬上say goodbye”

假如生命剩下N小時,你有無膽約個敵人出來同距講“我愛你”
仲要開個博客送俾距一打玫瑰,將自己每日蒼老個樣登曬出來
以前好驚有人對你指三指四,呢一刻 終於鼓起勇氣做番自己
系呢個年代發生D乜都唔會出奇,只要網上有人肯去不斷騷你

假如生命剩下N小時,嗯,你想笑定系想喊住收尾
假如生命剩下N小時,哦,我要同我嘅朋友講唔好傷悲
假如生命剩下N小時,啊,我想講我同樣都有缺陷美
假如生命剩下N小時,喲,我一定 會發覺 世界更講理

換個心態去睇人生呢出戲 話知你條生命線仲有N公里
換個心態去睇人生呢出戲 你就只我點解甘好氣 點解甘長氣
(女唱)
如何放肆吐盡真心意,假如生命剩下N小時
為何永遠怕做這一次,假如生命剩下N小時
換個心態 來看這世界,或有一天會被理解
盡吐不快 來放聲嗌,“所有的問題 馬上say goodbye”
(合)換個新姿態,做個開心派
arrow
arrow
    全站熱搜

    葉總裁 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()